rss
email
twitter
facebook

Monday, October 4, 2010

Giliran Ayu Raudah Tampil Dedah Cerita

Share

Kenyataan akhbar yang di buat Rita semalam membuatkan Ayu Raudah tampil bersuara juga. Nampaknya bakal ipar ni tak nak beralah. Sorang masuk akhbar, sorang lagi mesti kena masuk jugak. Aidil juga bakal membuat kenyataan berkenaan rumah tangganya dengan Rita. Wah, ni macam perang kenyataan. Sekiranya dengan kenyataan akhbar membantu Aidil dengan Rita kembali bersatu, itu dah kira berita baik.

Hari ni Ayu Raudah telah mengaku bahawa krisis rumah tangga Rita dan Aidil tak menjejaskan hubungannya dengan Zaquan Adha.

"Saya tiada hak untuk beri pendapat tentang pergolakan rumah tangga mereka tapi secara jujurnya cerita-cerita tersebut tidak menganggu perjalanan hubungan kami dan kepercayaan saya kepada Zaquan.

Saya dan Zaquan juga tidak pernah bercerita tentang hubungan rumah tangga Aidil dan Rita dan menganggap ia sebagai masalah peribadi pasangan tersebut."

Uish, macam lain pulak dengan cerita Rita semalam kan. Siapa yang betul ni? Hanya mereka saja yang tahu siapa yang betul. Akak tak ada komen ye. Nantikan cerita daripada Aidil pula nanti.

2 comments:

@zReENy said...

mcm2 la artis Malaysia ni..berjaya dgn kontroversi tp achievement xseberapa....ish2

Misstartblueberry said...

Cntiknye ayu raudah ni
Huhu..

Post a Comment

blog up