rss
email
twitter
facebook

Sunday, March 28, 2010

Shiela dan Fizo Bercinta?

Share



Gosip antara Shiela dan Fizo ni memang dah lama kita dengar. Tapi mereka berdua masih lagi nafi sedang bercinta. Ai, kalau tak ada angin masakan pokok boleh bergoyang cik adik..
Apa yang pulak dah! tahu kedua-dua belah kelaurga artis ni memang dah saling mengenali antara asatu sama lain. Bagus lah tu kan.

Jom kita baca apa komen Shiela terhadap Fizo.


"Ibu Fizo merupakan ibu tunggal. Jadi saya dan ibu selalu menemaninya. Saya juga sangat rapat dengan adik perempuan Fizo. Maka, selalunya kami akan keluar berempat atau lebih ramai. Fizo juga jenis lelaki yang tidak kisah untuk keluar bersama ibu saya. Bukannya seperti sesetengah lelaki yang selalu menyoal mengapa saya perlu keluar bersama ibu saya. Fizo pandai mengambil hati mereka yang berusia. Dia merupakan menantu pilihan ramai"

Wah, beruntungnya Fizo. Siap dapat title menantu pilihan.


No comments:

Post a Comment

blog up